/ Zdjęcia lotnicze - marzec 2020 r.
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 13+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 13+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 17+900
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 18+200
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 17+500
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 16+250
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 16+700
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-13a
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 15+200
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 15+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 14+700
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-16
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-16
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-16
- Widok na Zaplecze budowy w km 19+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 13+800
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 16+100
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-15
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 17+700
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-15
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 16+400
- Widok na okolice projektowanego MOP Obroki
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 19+800
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 21+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 24+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 23+800
- Zdjęcie warstwy humusu w km 21+400
- Zdjęcie warstwy humusu w km 21+400
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-20
- Widok na okolice projektowanego obiektu MS-21
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-20
- Widok na przecięcie projektowanej trasy S19 z istniejącą DK19 - kierunek Kraśnik
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-24
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-24
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 26+500
- Widok na przecięcie projektowanej trasy S19 z istniejącą DK19 - kierunek Lublin
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-22
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-22
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 25+750
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-13
- Widok na okolice projektowanego obiektu KD-12
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 12+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 27+900
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 28+700
- Wykonanie warstwy mrozoochronnej C1,5/ 2,0 na drodze technologicznej w śladzie drogi dojazdowej DD18 w km 0+350
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-25
- Widok na okolice projektowanego MOP Rudnik
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km 30+350
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km 31+300
- Widok na koniec opracowania w km 32+000