/ Zdjęcia lotnicze - styczeń 2020 r.
- Wytwórnia mas bitumicznych Wykonawcy w km ok. 27+400
- Wytwórnia mas bitumicznych Wykonawcy w km ok. 27+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 19+900
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-17 w km ok. 21+777
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-18 w km ok. 22+860
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-16 w km ok. 19+235
- Widok na Zaplecze budowy Wykonawcy w km ok. 19+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 29+000
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-25 w km ok. 29+057
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 30+150
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 29+700
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 29+400
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-25 w km ok. 29+057
- Widok na okolice projektowanych MOP Rudnik w km ok. 29+800
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 31+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 31+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 31+500
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 31+800
- Widok na koniec opracowania w km ok. 32+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 31+500
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 31+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 30+800
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 30+400
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-24 w km ok. 27+220
- Widok na okolice projektowanych MOP Rudnik w km ok. 29+900
- Widok na miejsce przecięcia projektowanej trasy S19 z istniejącą DK 19 w km ok. 26+200
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 20+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 20+500
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 21+100
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 20+800
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 20+450
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 20+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 21+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 24+000
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 24+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 24+350
- Widok na okolice projektowanego obiektu WD-19 w km ok. 23+700
- Widok na okolice projektowanego obiektu MS-21 w km ok. 24+650
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 24+900
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-22 w km ok. 25+150
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-22 w km ok. 25+150
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 24+900
- Widok na okolice projektowanego obiektu MS-21 w km ok. 24+650
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 25+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 25+900
- Widok na miejsce przecięcia projektowanej trasy S19 z istniejącą DK 19 w km ok. 26+200
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Lublin w km ok. 26+300
- Widok na okolice projektowanego obiektu WS-24 w km ok. 27+300
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 27+400
- Widok na projektowaną trasę S19 - kierunek Kraśnik w km ok. 26+600