/ Postęp robót 20.09 - 26.09.2021 r.
Nadzory Wykonawcy
- Nadzór Przyrodniczy,
- Nadzór Archeologiczny,
- Nadzór Geologiczny,
Branża drogowa
- Trasa Główna:
- wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych (Sekcja 1, 2),
- wykonanie nasypów (Sekcja 1, 2, 3),
- wykonanie zasypki pasa rozdziału (Sekcja 1, 2, 3),
- wykonanie drenażu o śr. 100mm fin-drain w pasie dzielącym i poboczach (Sekcja 1, 2, 3),
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 20 cm (Sekcja 2),
- wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej o CBR >=60% (dla G1, G2, G3, G4) – 17 cm (Sekcja 2),
- wykonanie warstwy wiążącej, beton asfaltowy AC 16W PMB 25/55-60 - 8 cm (Sekcja 2),
- wykonanie warstwy ścieralnej, mieszanka SMA 11S PMB 45/80-65 - 4 cm,
- humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i rowów, pow. Pasa rozdziału i pow. Płaskich,
- uszczelnienie rowów geomembraną,
- umocnienie poboczy kruszywem 0/31,5 - grubość 20 cm.
- Drogi poprzeczne:
- zdjęcie warstwy humusu o śr. grubości 30 cm (2290L, 107083L, 2726L),
- wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych,
- wykonanie nasypów,
- GWN,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 20 cm,
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża gruntowego stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C0.4/0.5 (lub wapnem) - (dla G4) - gr. 25cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, beton asfaltowy AC 22P 35/50 - 10 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, beton asfaltowy AC 22P 35/50 - 7 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej, beton asfaltowy AC 16W 35/50 – 5 cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 15/17 cm na posadowionej na zaprawie cementowej o gr. 3 cm,
- ułożenie przepustów rurowych żelbetowych fi 800, fi 1000 oraz fi 1200,
- ułożenie przepustów - ława fundamentowa z mieszanki niezwiązanej 0/31.5mm zagęszczona do Is=0.98,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20mm,
- ułożenie przepustów – geosiatka,
- ułożenie przepustów rurowych HDPE fi 600,
- ułożenie przepustów - podsypka z kruszywa naturalnego 0-31.5 mm,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20 mm,
- ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej C12/15 i podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm.
- Drogi obsługujące / zjazdy indywidualne:
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża gruntowego stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C0.4/0.5 (lub wapnem) - (dla G4) - gr. 25cm (wyspa przejezdna),
- ułożenie przepustów rurowych HDPE fi 600,
- ułożenie przepustów - podsypka z kruszywa naturalnego 0-31.5 mm,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20 mm.
- Miejsca obsługi podróżnych (MOP Obroki Kat.II (prawy), MOP Obroki Kat.III (lewy), MOP Rudnik Kat.I (prawy), MOP Rudnik Kat.I (lewy)):
- wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych,
- wykonanie nasypów,
- GWN,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 20 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 10 cm,
- wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznymi C5/6 – 15 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, beton asfaltowy AC 22P 35/50 - 7 cm (KR3),
- wykonanie warstwy wiążącej, beton asfaltowy AC 16W 35/50 - 5cm (KR3),
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o gr. 3 cm.
- Pas technologiczny:
- zdjęcie warstwy humusu o śr. grubości 30 cm.
Branża mostowa
- Obiekt KD12: izolacje bitumiczne wykonywane "na zimno",
- Obiekt WD13: nawierzchnie na chodnikach, schody robocze z balustradą,
- Obiekt WD13a: przeciwspadek z asfaltu twardolanego,
- Obiekt PZDd14: przeciwspadek z asfaltu twardolanego,
- Obiekt WD15: nawierzchnie na chodnikach,
- Obiekt WS16: nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm, umocnienie stożków za pomocą elementów ażurowych,
- Obiekt KD16a: deski gzymsowe prefabrykowane z polimerobetonu h=30 cm, dylatacja modułowa o przesuwie +/- 20 mm,
- Obiekt WD17: zasypka gruntem przepuszczalnym - przyczółki, stal sprężająca,
- Obiekt WD18: zasypka gruntem przepuszczalnym - przyczółki, przygotowanie i montaż zbrojenia, beton - płyty przejściowej C30/37 (B35), beton ustroju niosącego klasy C35/45 (B45), deski gzymsowe prefabrykowane z polimerobetonu h=60 cm, krawężnik mostowy kamienny (20x20 cm kotwiony),
- Obiekt WD19: deski gzymsowe prefabrykowane z polimerobetonu h=60cm, warstwa wiążąca z asfaltu twardolanego,
- Obiekt WS20: przygotowanie i montaż zbrojenia, beton - podwaliny stożków C30/37 (B35),
- Obiekt MS21: przygotowanie i montaż zbrojenia, beton przyczółków klasy C30/37 (B35), beton podpór środkowych klasy C35/45 (B45), beton ustroju niosącego klasy C35/45 (B45), beton klasy ≤ C12/15 (B15) - Korki pod ławami, płytami przejściowymi, kapami na skrzydłach, kotwy talerzowe, izolacje bitumiczne wykonywane "na zimno", izolacja z papy zgrzewalnej, papa ochronna pod kapami, warstwa wiążąca z asfaltu twardolanego, nawierzchnie na chodnikach,
- Obiekt WS22: przygotowanie i montaż zbrojenia, beton ustroju niosącego klasy C35/45 (B45), deski gzymsowe prefabrykowane z polimerobetonu h=60 cm, wpusty ściekowe żeliwne z odprowadzeniem fi 150 mm, sączki odwadniające izolację z odprowadzeniem fi 50 mm, krawężnik mostowy kamienny (20x20 cm kotwiony),
- Obiekt WD25: przeciwspadek z asfaltu twardolanego.
Branża sanitarna
- budowa kanalizacji deszczowej - zlewnia kanału: KD16, KD17, MOP OBROKI III, MOP RUDNIK A, MOP RUDNIK B,
- zbiorniki retencyjne: układanie płyt ażurowych zbiornik ZB10ab oraz ZB19, profilowanie dna i skarp zbiornik ZB22ab, prace porządkowe i wypompowanie wody - zbiornik ZB12, ZB13b, ZB14a, ZB14b, ZB15, ZB18, ZB21,
Branża elektroenergetyczna
- zasilanie obiektów i urządzeń - wykonanie zasilania dla Węzła przy obiekcie WS20 w km 24+200,
- budowa oświetlenia drogowego - wykonanie oświetlenia na MOP Obroki II i WS20.
Branża teletechniczna
- kanał technologiczny - budowa kanału technologicznego na MOP Obroki II i WD24 - kanał KTP2.
Pozostałe branże
- ekrany akustyczne i przeciwolśnieniowe - prace przygotowawcze w rejonie obiektu WD13, MS21, WD25, PZD26.
- System Zarządzania Ruchem - prace przygotowawcze w km 16+540, km 17+130, km 23+270 oraz km 25+417.