/ Postęp robót 27.09 - 03.10.2021 r.
Nadzory Wykonawcy
- Nadzór Przyrodniczy,
- Nadzór Archeologiczny,
- Nadzór Geologiczny,
Branża drogowa
- Trasa Główna:
- wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych (Sekcja 1, 2),
- wykonanie nasypów (Sekcja 1, 2, 3),
- wykonanie zasypki pasa rozdziału (Sekcja 1, 2, 3),
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 20 cm (Sekcja 2),
- wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej o CBR >=60% (dla G1, G2, G3, G4) – 17 cm (Sekcja 2),
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża gruntowego stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C0.4/0.5 (lub wapnem) - (dla G4) - gr. 25 cm (Sekcja 2),
- wykonanie podbudowy zasadniczej, beton asfaltowy AC 22P 35/50 - 18 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej, mieszanka SMA 11S PMB 45/80-65 - 4 cm,
- humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i rowów, pow. Pasa rozdziału i pow. Płaskich,
- uszczelnienie rowów geomembraną,
- umocnienie poboczy kruszywem 0/31,5 - grubość 20 cm.
-
PRZEPUSTY RÓWNOLEGLE DO DROGI – ŻELBETOWE:
- ułożenie przepustów rurowych żelbetowych fi 800, fi 1000 oraz fi 1200,
- ułożenie przepustów - ława fundamentowa z mieszanki niezwiązanej 0/31.5mm zagęszczona do Is=0.98,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20 mm,
- ułożenie przepustów – geosiatka,
-
PRZEPUSTY NA ROWIE NR 46:
- ułożenie przepustów rurowych żelbetowych fi 1400 oraz fi 1800,
- ułożenie przepustów - ława fundamentowa z mieszanki niezwiązanej 0/31.5mm zagęszczona do Is=0.98
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20mm
- ułożenie przepustów – geosiatka,
- Drogi poprzeczne:
- zdjęcie warstwy humusu o śr. grubości 30 cm (2290L, 107083L, 2726L),
- wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych,
- wykonanie nasypów,
- GWN,
- wykonanie warstwy mrozochronnej z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego (naturalnego lub antropologicznego) o CBR >=35% i k10>=8m/d (dla G2, G3, G4) – 22 cm,
- wykonanie warstwy mrozochronnej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym lub gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2,0 - 33cm - (G2, G3, G4),
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 20 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 10 cm,
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża gruntowego stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C0.4/0.5 (lub wapnem) - (dla G4) - gr. 25 cm,
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża gruntowego stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C0.4/0.5 (lub wapnem) - (dla G4) - gr. 15 cm,
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża gruntowego stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C0.4/0.5 - gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, beton asfaltowy AC 22P 35/50 - 7 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej, mieszanka AC 11S PMB 45/80-55 lub PMB 45/80-65 - 4 cm,
- ułożenie przepustów rurowych żelbetowych fi 800, fi 1000 oraz fi 1200,
- ułożenie przepustów - ława fundamentowa z mieszanki niezwiązanej 0/31.5mm zagęszczona do Is=0.98,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20 mm,
- ułożenie przepustów – geosiatka,
- ułożenie przepustów rurowych HDPE fi 600,
- ułożenie przepustów - podsypka z kruszywa naturalnego 0-31.5 mm,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20 mm,
- ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej C12/15 i podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm.
- Drogi obsługujące / zjazdy indywidualne:
- zdjęcie warstwy humusu o śr. grubości 30 cm (DD9,DD11,DD11a,DD12,DD13,DD15,DD16,DD17,DD18,DD19,DD21,DD29,DD31,DD32,DD33,DD15,DDD35,DD37,DD39),
- ułożenie przepustów rurowych HDPE fi 600,
- ułożenie przepustów - podsypka z kruszywa naturalnego 0-31.5 mm,
- ułożenie przepustów - zasypka z kruszywa naturalnego 0-20 mm.
- Miejsca obsługi podróżnych (MOP Obroki Kat.II (prawy), MOP Obroki Kat.III (lewy), MOP Rudnik Kat.I (prawy), MOP Rudnik Kat.I (lewy)):
- wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych,
- wykonanie nasypów,
- GWN,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 20 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej, mieszanka niezwiązana 0/31,5 z kruszywem C90/3 - 10 cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o gr. 3 cm.
- Pas technologiczny:
- zdjęcie warstwy humusu o śr. grubości 30 cm.
Branża mostowa
- Obiekt WD13: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, bariera ochronna z poręczą parametry H2, próbne obciążenie mostu,
- Obiekt WD13a: bariera ochronna z poręczą parametry H2,
- Obiekt WD15: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, próbne obciążenie mostu,
- Obiekt KD16a: beton przyczółków (trzon i skrzydła) klasy C30/37 (B35), beton ustroju niosącego klasy C35/45 (B45),
- Obiekt WD17: zasypka gruntem przepuszczalnym - przyczółki, beton ustroju niosącego klasy C35/45 (B45), izolacje bitumiczne wykonywane "na zimno", izolacja z papy zgrzewalnej, papa ochronna pod kapami, dreny z tworzyw sztucznych za przyczółkami - odwodnienie zasypki, warstwa foli kubełkowej za przyczółkiem,
- Obiekt WD18: przygotowanie i montaż zbrojenia, beton - płyty przejściowej C30/37 (B35), beton - podwaliny stożków C30/37 (B35), beton przyczółków klasy C30/37 (B35), beton kap chodnikowych klasy C30/37 (B35), beton klasy ≤ C12/15 (B15) - Korki pod ławami, płytami przejściowymi, kapami na skrzydłach, izolacja z papy zgrzewalnej,
- Obiekt WD19: przygotowanie i montaż zbrojenia, beton przyczółków klasy C30/37 (B35), beton podpór środkowych klasy C35/45 (B45), beton ustroju niosącego klasy C35/45 (B45), izolacje bitumiczne wykonywane "na zimno", nawierzchnie na chodnikach, rura osłonowa kolektora za przyczółkiem fi 315 mm, dreny z tworzyw sztucznych za przyczółkami - odwodnienie zasypki, warstwa foli kubełkowej za przyczółkiem,
- Obiekt WS20: uciąglenie nawierzchni na jezdni, uciąglenie nawierzchni na kapach chodnikowych, nawierzchnie na chodnikach,
- Obiekt MS21: zasypka gruntem przepuszczalnym - przyczółki, zasypka gruntem przepuszczalnym – stożki, łożyska stałe o nośności: 4900 kN, łożyska jednokierunkowo przesuwne o nośności 4900 kN i przesuwie +/-50 mm, łożyska dwukierunkowo przesuwne o nośności 4800 kN i przesuwie +/-50mm lub +/-10mm, łożyska dwukierunkowo przesuwne o nośności 2700 kN i przesuwie +/-50mm lub +/-10mm, rura osłonowa kolektora za przyczółkiem fi 315mm, krawężnik drogowy zanikający,
- Obiekt WS22: przygotowanie i montaż zbrojenia, beton kap chodnikowych klasy C30/37 (B35), deski gzymsowe prefabrykowane z polimerobetonu h=60 cm, kotwy talerzowe, izolacja z papy zgrzewalnej, krawężnik mostowy kamienny (20x20 cm kotwiony),
- Mury Oporowe: krawężnik 20x30 na ławie, umocnienie skarp i pow. poziomych drobnowymiarowymi elementami bet. na zaprawie cem.-piaskowej.
Branża sanitarna
- budowa kanalizacji deszczowej - zlewnia kanału: KD16, KD17, MOP OBROKI III, MOP RUDNIK A, MOP RUDNIK B,
- zbiorniki retencyjne: układanie płyt ażurowych zbiornik ZB10ab, ZB19 oraz ZB22ab, wykonywanie rowu odpływowego ze zbiornika ZB17, prace porządkowe i wypompowanie wody - zbiornik ZB12, ZB13b, ZB14a, ZB14b, ZB15, ZB18, ZB21,
- budowa kanalizacji sanitarnej - kolizja nr 1/K-MOP Obroki II i III, MOP Rudnik A i B.
Branża elektroenergetyczna
- zasilanie obiektów i urządzeń - wykonanie zasilania dla Węzła przy obiekcie WS20 w km 24+200,
- budowa oświetlenia drogowego - wykonanie oświetlenia na MOP Obroki II i WS20.
Branża teletechniczna
- kanał technologiczny - budowa kanału technologicznego na MOP Obroki II i WD24 - kanał KTP2.
Pozostałe branże
- ekrany akustyczne i przeciwolśnieniowe - prace przygotowawcze w km 21+000 oraz w km 29+000, na pozostałych odcinkach wykonywanie zagęszczenia poboczy.
- System Zarządzania Ruchem - prace przygotowawcze na całym odcinku.
- ogrodzenia - prace przygotowawcze.